Thursday, May 22, 2008

First Time

Nih adalah post aku mula² sekali dalam blogspot nih.Sebelum nih aku gune platform laen.Sebab aku pk nak letak ads dalam blog aku aku terpaksa tukar platform aku selalu guna.Ini kira kelebihan aku untuk masa akan datang jugak.Maybe aku dapat duet pasnih,leh main affiliate² lak ngan orang laen.tinggi dan jauh sungguh mase depan yang aku pikirkan.Tapi kalo korang nak baca blog repekanku ini,silakanlah..Lepas nih aku akan mulakan dengan blogspot.I love blogspot kerana memberikanku peluang menyiarkan iklan secara percuma~hohoho.

pasnih dah takde duet,dah masuk belajar balik.Kena pikir cane nak generate duet plak.

1 comment:

Anonymous said...

ya! selamat bermula berblog! walaupun aku tak guna blogspot. hehhe tapi takdehal la, Mahathir pun guna blogspot rilek je..