Monday, June 2, 2008

Aku yang menggila

Semalam sekali lagi aku terjebak dalam arena per'shopping'an..Aku pergi ke Times Square(KL) tujuan sesaje aje nak jalan,tetiba kawan aku nih nak g maen menatang indoor games la plak.Aku memberatkan diri aku ini untuk bermain kerna aku telah berjanji ngan orang laen untuk ergi ke sana.Lagipon aku bukan kesah sangat ngan menatang² dalam tuh sangat.



Diorang masuk aje aku memulakan perjalanan untuk berlegar² di dalam shopping kompleks tersebut.Mulanya nak jugak aku jelajahi semua tingkat yakni berjumlah 10 tingkat adanya,tapi
apakan daya bukan ada apa sangat pun dalam tuh.Aku setakat berjalan dalam 3 tingkat aje pastuh aku terus decide nak pegi Lowyat Plaza plak.Kat sana lagi menarik minat aku untuk shopping mata,gamaknya la...

Sesampai aje aku terus melegarkan diri aku ke tingkat barangan pc dari tingkat atas sekali mula dari kedai Thundermatch sampai la ke tingkat bawah²nya sekali.Mulanya memang nak tengok² aje,tambahan lagi aku bukan bawak duet sesangat.Ada la dalam RM70 dalam poket aku nih.Tiba² desakan ke atas poket aku begitu menebal sekali dalam jiwa ini sehinggakan memaksa aku untuk meminjam duet rakanku.Cih,memang aku tak berjaya untuk meng'usha'² sahaja.Aku dengan tiba² terbeli barang yang kiranya untuk keperluan aku jugak pada masa aku kat melaka nanti.Aku membeli headphone philips(untuk dengar lagu pakai mp3),beli thumbdrive apacer 2G(untuk buat kerja,lagipon aku dah ilangkan menatang nih dolu),mouse murah(mouse dah rosak) dan aku hampir terbeli external hdd ngan dvd writer.Aku terpaksa letak balik sebab aku memang dah tak cukup duet(kawan aku bagi pinjam sampai kosong wallet~hohoho).


Sedih sebab aku tak tau bila lagi aku akan berbelanja begini lagi akan datang.Tengok la nanti,mana la tau blog aku nih leh laku lak orang datang tengok.Leh gak dapat duet.Tapi aku tak yakin sebab blog aku nih bukan ade paper pun selain dari personal aje.Aku pemalas nak buat review,pemalas nak komplen pape,pemalas nak kondem mende lain.Tengok la nnati kalau aku bergiat aktif plak,mane la tau terbuka pintu hatiku.

jumlah perbelanjaan selama 2 hari=RM1200~gile betul aku nih...

2 comments:

Anonymous said...

aku jadi keliru plak..
kau nie lelaki ke pompuan??

botak said...

lelaki da...pesal ko konpius?