Sunday, May 25, 2008

Saiful Nang menganjurkan Seminar lagi

Golongan candidsyndrome mengganas lagi dengan menyalurkan informasi² pengalaman mereka dengan menganjurkan PHOTOCAMP2008 yang diadakan di Hulu Langat pada 28-30 Julai 2008.Mereka ini sangat di'admire' oleh aku walaupon ade jugak rerakan aku yang tidak menyukai dengan gaya foto mereka.Pegi mati sama mereka kerna aku memang suka dengan komposisi imej dari diorang.Sebab tu golongan Diraja dan artis² pun tak kesah dengan gaya kerja mereka.
Aku kalao nak diikutkan memang nak pergi ke kem mereka nih,tapi masalahnya aku bukan ade kamera DSLR.Ade perkataan tertera "Sekurang-kurangnya memiliki / meminjam sebuah Digital SLR".Aku bukannya senang nak memiliki DSLR nih,apatah lagi nak meminjam dari kawan²ku yang 'kedeng'.Nak sewa dari kedai² dari sini pun aku tak tahu mana nak cekau.Aku sangat² teruja kalao diorang nih ade wat sessi penggambaran walaopon aku memang tak tengok pun dalam forum diorang.Aku memang takde mase sangat nak membaca,tapi mungkin lepas nih aku akan mempunyai masa lebih walaupon dihari minggu.Aku memang bercita² untuk memiliki ketajaman imej melalui penggunaan kamera SLR.Tunggu la suatu hari nanti..Pepehal pun ini adalah ads untuk mereka.Silakan kalao korang berminat.

2 comments:

Anonymous said...

aku minat gak amek2 gambar nie..
tapi wet takde nak beli camera..
ades..

botak said...

amek gambar best dorr..beli kamera bila dah ade sen lebih leh ar.tapi au nak kumpol duet pun tak boleh,nak wat cane.harap ko dapat la jugak membeli kamera jugok.