Friday, May 23, 2008

Malam Sabtu,Yakni di hari Jumaat




Memalam terasa belikat saket,aku pakai acustop cataplasma a.k.a koyok tampal.Mende nih agak feymes di kalangan remaja yang kerja dalam KPJ untuk legakan backpain.Tambah lagi ngan tramadol,memang best la keesokan harinya.Korang test ler kalo tak caye.




off topic:

Arinih tak merasa Teh Tarik lagi.Aku sangat mencintai teh tarik dan akan minum sekurang²nya sekali setiap hari.Aku tidak tahu bagaimanakah cara untuk berhenti dari tabiat ini dan aku masih memikirkan akibatnya apabila aku tiba di Melaka nanti.Camne nak berenti untuk mencintai?Entahla~

aku dengar minum teh tarik aje boleh dapat sakit jantung?!Aku smokin pun leh dapat saket jantung.Perlu ker aku berenti?~entahla~

2 comments:

Anonymous said...

aiyak!!!
main tampal2..
nampak cam taiko meyh...

botak said...

mane ade taikko meh..aku saket belakang da..haha³